Menu

Menu

Kategorie

Kategorie

Nowości

Bestsellery

Ecko Unltd

Odzież już dawno temu przestała spełniać jedynie funkcję ochronną. Współcześnie to, co nosimy, jest wyznacznikiem naszej osobowości, samopoczucia, upodobania. W przypadku brandów kierujących swoją ofertę do młodzieży, bardzo często odwołują się do rodzaju muzyki słuchanej przez poszczególne grupy społeczne. Jedną z nich jest subkultura hip-hopowa. Ubrania noszone przez jej przedstawicieli cechuje luźny, wygodny krój, odważna kolorystyka a także mnogość wszelkiego rodzaju wzorów - szczególnie na t-shirtach. Firm, które próbowały zdobyć uznanie młodzieży powiązanej z hip-hopem, było wiele. Nie wszystkim jednak wyszło to tak dobrze, jak Ecko Unltd - który w swoich sklepach dysponuje szerokim asortymentem i mnogością uwielbianych motywów.

Ecko Unltd - ubrania rodem “z ulicy”

Początki marki związane są z życiem toczącym się na amerykańskiej ulicy. Jej założyciel Mark Eckopowiązany był ze środowiskiem twórców ulicznego graffiti, stąd też wzory jego pierwszych t-shirtów ściśle nawiązywały właśnie do tej tematyki. Było to swego rodzaju wyjście naprzeciw oczekiwaniom danej grupy, która pragnęła mieć coś, co odróżniałoby ich od reszty zdecydowanie bardziej niż dotychczas. Sprzedaż pierwszych koszulek zakończyła się olbrzymim sukcesem, a amerykańscy graficiarze coraz śmielej tworzyli ubrania bogate we wzorzyste ubrania z charakterystycznym logiem nosorożca.


Jak wiadomo, od graffiti niedaleko do reszty elementów kultury hip-hopowej. Nie tracąc więc czasu, Mark przeszedł do oficjalnego założenia własnej marki, a w jego sklepie zaczęły pojawiać się ubrania nawiązujące już nie tylko do tzw. wrzutów, ale i do skateboardingu oraz rappingu. W krótkim okresie czasu sklepy oferujące odzież Ecko Unltd zaczęły przeżywać prawdziwe oblężenie. Charakterystyczne, kolorowe t-shirty chciał mieć każdy, młody chłopak zafascynowany muzyką hip-hopową, a nosorożec przejął kontrolę nad ulicznym stylem powiązanym z tym środowiskiem w Stanach Zjednoczonych.

Od hip-hopu do kreowania trendów

Współcześnie firma wciąż kojarzona jest głównie z hip-hopem. Nie oznacza to jednak, że jej produkty przeznaczone są tylko i wyłącznie dla miłośników tego gatunku muzycznego.

Ta legendarna dla wielu Amerykanów, a z pewnością rozpoznawalna na całym świecie marka, podobnie jak kilkanaście lat temu, wciąż doskonale wpasowuje się w obecne realia rynku odzieżowego i wyznacza nowe, świeże trendy. W jej ofercie znajdziemy mnóstwo ubrań nawiązujących do klasycznego, hip-hopowego stylu lat 90., jednocześnie dostosowujących się do dzisiejszych realiów, znajdujących uznanie wśród współczesnej młodzieży. Można powiedzieć, że jest to marka wręcz niezniszczalna, a jej logo kojarzy się pozytywnie zarówno dzisiejszym 30-latkom, jak i młodzieży szkolnej.


Nasz sklep internetowy, by ułatwić korzystanie ze wszystkich funkcji, używa plików cookies. Korzystając z niego wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zgadzasz się na to, zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Zamknij